Trenutni favoriti: preparativa

16:34

Dugo nisam pisala post o omiljenim proizvodima, pa danas pišem o trenutnim favoritima kad je preparativa u pitanju. Uglavnom su to proizvodi za neku tela i lica, dok me, nažalost, nijedna proizvod za negu kose nije oduševio u poslednje vreme.


Balea micelarna voda za suvu i osetljivu kožu je veliko iznenađenje i oduševljenje. Odlično čisti i uklanja šminku neisušujući lice.  Ne izaziva nikakve iritacije i jako je prijatna i blaga na koži. Za cenu od oko 400 dinara zaista je pun pogodak. Bolja mi je i od Garnier i L'oreal micelarne kao i od čuvene, mnogo skuplje Bioderme.


Balea Aqua maska je moj favort kada su drogerijske maske za hidrataciju u pitanju. Većina drugih mi je masna, teška i zna da ostavi dodatni neprijatan sloj proizvoda na koži. Ova se razlikuje i po tome što je sheet maska (kao maramica) koja je natopljena proizvodom, stavi se na lice da stoji 10ak minuta. Višak proizvoda koji ostane na koži samo laganim pokretima utrljam. Maska momentalno hidrira i osvežava lice dajući joj lep i blistav izgled. Koristim je bar jednom nedeljno. Cena je oko 150 dinara, a često je i na sniženju.

Dr Hauschka dnevnu kremu od Melise sam dobila u jednoj od porudžbina sa Srbotrade apoteke i odmah sam se oduševila. Zbog guste teksture sam se bojala da će mi biti masna i teška, al baš naprotiv. Brzo se upija u kožu i lagana je. Ima lep prijatan osvežavajući miris. Leti više volim lagane, vodenaste serume, al sam se vraćala ovoj kremi svaki put kada bi mi koža bila malo suvlja i zahtevala dodatnu negu. Namenjena je masnijem tipu kože, jer joj je zadatak da matira masne delove, a da hidrira suve delove, čime postiže uravnoteženo stanje kože.

Weleda sredstvo za čišćenje i toniziranje 2 u 1 je proizvod s mirisom lavade koji divno razbudi ujutru, pa ga upravo zato najčešće  koristim u jutarnjoj rutini. Ne koristim ga kao sredstvo za čišćenje jer moja masnija T zona zahteva nešto jače, ali kao tonik je odličan. Ostavi kožu hidriranom, mekom i spremnom za naredni korak, a da je pri tome ne isušuje. Dešava mi se da nekad posegnem za njim i u toku dana ako mi treba nešto da osvežim lice pre šminkanja, a ne ponavlja mi se cela rutina čišćenja i nege lica. Tako da on, uz neki serum, super deluje kao priprema za šminkanje.


Balea gel za tuširanje limeta i menta je limitirana kolekcija koju Balea izbacuje svakog leta i ja joj se uvek obradujem. Njihovi gelovi za tuširanje su jeftini, kremasti, blagi, a često imaju neke sjajne mirise kojima je teško odoleti.

Pronasol spf 40 je moj verni prijatelj tokom godišljih odmora. Jedini spf proizvod kom ja verujem. Znam da će me odlično zaštititi, a da neće izazvati nikakve iritacije na mojoj jako osetljivoj koži. Mislim da je to jedan od prirodnijih proizvoda za zaštitu od sunca koji se može naći na našem tržištu. Koristila sam spf 40 prvih nekoliko dana, a potom prešla na spf 20 koji takođe sjajno štiti. Ako imate bilo kakvih problema sa kožom onda obavezno probajte ovaj proizvod. Zaista ima svaku moju preporuku.

Alverde ulje za telo sa mešavinom 5 različitih ulja je jedini proizvod koji je spasio moju suvu kožu na letovanju. Usled izlaganja suncu i previše vremena provedenog u slanoj vodi koža mi je postala jako suva. Probala sam razna mleka za telo i ulja, ali jedino me je spasilo ovo Aleverde ulje u kombinaciji sa Biobaza S.O.S. jogurtom za telo. Ulje nanosim na vlažno telo, ne treba mu puno da se upije, jako se lako i ravnomerno razmazuje. Koža posle bude jako lepo negovana, nahranjena i meka. 

Biobaza S.O.S. jorurt za telo je prelepo kremasto mleko za telo koje se jako lako nanosi, brzo upija i hladi kožu. Prelepog je slatkastog, a opet ne prejakog mirisa. Toliko me je oduševilo da ga koristim i sad nakon letovanja. Jedna tubica mi stoji u kupatilu, a drugu nosim sa sobom u tašni. Toliko je prelepo! :) Skoro nisam probala proizvod koji se tako lako razmazuje, a tako je nežne i guste teksture, pritom odlično neguje. Biobaza je hrvatska prirodna kozmetika, kod nas se može naći u Rodiću i Merkatoru. Nisam sigurna da li ovog proizvoda ima kod nas, iskreno se nadam da ima.
Uz Alvede ulje i Bibazin jogurt možete da zaboravite na perutanje kože. :)

Primetili ste da kod skoro svakog proizvoda stoji da osvežava, al kad mi je to najbitnije u ovim letnjim vrelim danima. :)

Koji su vaši trenutni favoriti? Imate li neki proizvod za negu kose koji biste mi preporučili, koji vas je posebno oduševio? 

Ne zaboravite da GIVEAWAY još uvek traje, u kom možete osvojiti theBalm Manizer Sisters paletu, klik na OVAJ post za detalje. :)



You Might Also Like

0 comments

smile :)

smile :)

Search

Instagram