Recenzija: GlamGlow Thirstymud Hydrating Treatment maska za lice

15:52

GlamGlow Thirstymud Hydrating Treatment maska za lice hidrira, umiruje, obnavlja i ponovo uspostavlja balans kože.


Sastav ove maske je ono što je čini posebnom. Listovi masline pažljivo su mleveni i mikronizovani radi dublje apsorbcije u kožu. Poznati su po tome što sadrže Hidroksitirozol koji podstiče hidrataciju i ima odlična antioksidans svojstva, Oleruopein koji dodaje vlagu i Tirosol koji pomaže u regeneraciji kože. Među sastojcima tu su još i narandža, kokosovo ulje i koren đumbira koji pomažu kod kratkoročne hidratacije. Spoj ovih sastojaka, uz hijaluronsku i limunsku kiselinu koje su odlične za dugoročnu hidrataciju, daće koži sve potrebno kako bi se izborila sa dehidratacijom.


Maska se može koristiti kao noćni tretman tako što je u većem sloju nanesete na lice i ostavite preko noći da deluje. Ili kao dnevni tretman tako što se ostavi na licu 15-20 minuta da deluje, zatim se višak odstrani. Preporučeno je koristiti je 2-3 puta nedeljno.
Meni je savršeno radila na oba načina, s tim što bih je u dnevnoj varijanti nanosila u tanjem sloju,  tako da nisam imala nikakav višak. Koža bi odmah upila masku, te dobila instant osveženje i sjaj.


Ovo je ubedljivo najlepši proizvod koji sam stavila na svoje lice! Neverovatno baršunasta i nežna tekstura se upija brzo ne ostavljajući masan trag na licu čineći kožu blistavom, sjajnom i hidriranom. Veoma je osvežavajuća na licu, a u prilog joj ide i predivan slatkasti miris koji podseća na more i leto, verovatno zbog kokosovog ulja koje je u sastavu. Mojoj dehidriranoj koži sa masnom T zonom jako prija, ne izaziva nikakve iritacije, dodatno mašćenje, niti začepljene pore.

Koristila sam je 1-2 puta nedeljno jer sam štedela, misleći da će se mnogo brže potrošiti. Međutim, kutijca od 15 ml mi je trajala skoro 5 meseci. Ostalo mi je svega za još jedno do dva korišćenja, polako me hvata panika, tako da će morati uskoro da se poseti Sephora. :D Uzela sam je na sniženju za 1900 dinara, inače je oko 2700. Zaista vredi svaki dinar i od mene ima sve preporuke. Definitivno proizvod koji me je najviše oduševio u 2015. godini.

O pristupačnijim proizvodima za dehidriranu kožu možete pročitati u OVOM postu.

Koji je proizvod vas najviše oduševio prethodne godine? 

You Might Also Like

8 comments

  1. Ona mi je najveca zelja od preparative! A jos sam i manijak za maske... kupujem cim uhvatim snizenje kad vec moze da potraje i mini pakovanje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš sam bila iznenađena koliko traje, al jako je lepa tekstura pa se lako razmazuje. :)

      Delete
  2. Maska je odlična, doduše ja je koristim kao noćni tretman, a čini mi se da sam je sad koristila nekih 5 dana za redom, ujutru uopšte ne moram da mažem kremu. A isto sam dehidrirana ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da je efekat još bolji ako se češće koristi. Nadam se da ću se dokopati većeg pakovanja pa da neću toliko štedeti. :D :D

      Delete
  3. Glamglow maske baš želim da probam, a ovu sam nekoliko puta držala u rukama i vraćala na policu... istini za volju, bojim se da mi ne izazove iritacije, ali sve sam bliža da popustim i uzmem malo pakovanje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam ih baš dugo šmekala i onda sasvim slučajno našla na sniženju. :) Bolje da nisam, sad ne znam kako ću bez nje hahaha :D

      Čula sam da je nekima izazvala iritacije, al moja kože je baš osetljiva i sklona aknama i nisam imala nikakvih iritacija. :)

      Probaj tester da dobiješ, znam da su drugarici dali. :)

      Delete
  4. E bilo mi je interesantno da pročitam i tvoje utiske :) Videla si već, mene je malo peckala par puta kad mi je koža bila nešto crvenija, oštećenija, inače ovako, stvarno nemam nikakvih zamerki i volim je stavljati s vremena na vreme :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Još kod nekom sam pročitala za peckanje, al eto ja srećom nisam imala tih problema. :) I sad kad sam već neko vreme bez nje, baš vidim da nedostaje mojoj koži...

      Delete

smile :)

smile :)

Search

Instagram