Recenzija: Apivita gel za umivanje sa propolisom i limetom

11:44

Apivita gel za umivanje sa propolisom i limeton namenjen je mešovitoj do masnoj koži lica, ali meni prija i po ovim hladnijim danima, kada mi je koža lica dosta suva. Formula ne sadrži SLS, SLES, mineralna ulja, silikone, parabene, kao ni propylen glycol.  Čak 96% sastojaka je prirodnog porekla.

Apivita gel za umivanje sa propolisom i limetom

Za ovaj proizvod sam prvi put čula kod drage Mell s bloga Mell's corner. Kako Mell odavno pratim i apsolutno joj verujem, poklekla sam i prvom prilikom nabavila ovaj gel. :)

Propolis koji je u sastavu pruža blago antiseptičko delovanje, ekstrakti citrusa toniraju i osvežavaju kožu, dok eterična ulja limuna, kleke i čajevca revitalizuju, detoksikuju i matiraju kožu i ujednačavaju ten.

Gel dolazi u zatamnjenoj bočici sa pumpicom koja je veoma funkcionalna i pomaže u doziranju proizvoda. Ono što je super jeste što se pumpica okretanjem u levo blokira pa je pogodna i za putovanje, jer možete biti sigurni da se proizvod neće prosuti. 



Što se teksture tiče za nijansu je gušća od ostalih gelova za umivanje koje sam probala. Veoma se lako nanosi i raspoređuje po licu pretvarajući se u blagu penu u dodiru sa vodom. Miris je citrusan sa slatkastim notama - veoma osvežavajuće, posebno prija ujutru.

Na koži lica je veoma blag i ne izaziva nikakve iritacije. Delotvoran je i odlično uklanja sve nečistoće sa lica, a da pri tome uopšte ne isušuje kožu. Kako je ovaj gel namenjen masnijim tipovima kože, očekivala sam da bar malo isušuje lice, ali to nije slučaj. Ono što me je najviše oduševilo kod ovog gela jeste moć uklanjanja šminke sa lica. Iako obično prvo šminku uklonim micelarnom vodom pa se tek onda umivam nekim gelom, dešavalo se da ostanu tragovi maskare ili ajlajnera koje ovaj gel savršeno ukloni. Nekoliko puta mi se dešavalo da zbog lenjosti preskočim korak sa micelarnom, ali i sam gel je uspeo da ukloni svu šminku sa lica i očiju! Jako je blag i ni malo ne iritira oči. Ostavlja kožu lica čistom i mekanom.


Zaista se radi o odličnom gelu za umivanje, koji savršeno obavlja posao čišćenja, a da pri tome ne isušuje kožu. Lako se ispira i ne ostavlja osećaj zatezanja. Jedna pumpica je sasvim dovoljna za celo lice, dok je za jutarnje čišćenje dovoljno i pola pumpice. Tim tempom bočica od 200 ml će trajati sigurno 4 meseca. Meni je ovo druga bočica i sigurno ćemo se družiti i dalje! 

Kod nas, na žalost, nije dostupan, ali može se naći u Hrvatskoj u Mulleru po ceni od oko 15€, u Grčkoj odakle Apitiva i dolazi, kao i online na Best Pharmacy sajtu gde se često može naći na akciji. Cena je zaista opravdana ako uzmemo u obzir da super obavlja posao i da ima dobar sastav.


Da li ste probali nešto od Apivita proizvoda, kakvi su vaši utisci? Koje je vaše omiljeno sredstvo za čiščenje lica?

You Might Also Like

6 comments

  1. pa ukoliko dobro obavlja posao nije onda skupo 15 eura, voljela bih isporobati :D
    posjeti moj blog :D
    http://mystiquel0ve.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za tako kvalitetan proizvod zaista nije puno. :)

      Delete
  2. Utisci nam se prilično poklapaju, s tim da ga ja ne koristim za skidanje šminke sa očiju :) On je jedan od retkih gelova posle kojih ne moram da trčim da stavim kremu, čak i sada kad je minus, e za to mu svaka čast! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da da, malo sam se i ja bojala kako će mi koža reagovati sad kad je ovako hladno, al sve super i dalje. :D

      Delete
  3. Sad sam se bas odusevila ovim brendom,radim anti-aging masaze lica pa cu da nabavim neke proizvode :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja jedva čekam da nabavim još neke njihove proizvode. :)

      Delete

smile :)

smile :)

Search

Instagram