Recenzija: Sephora Mud Mask Purifying & Mattifying

15:53

Od svih preparata za lice maske za čišćenje su mi omiljene. Zato ne čudi da sam bila oduševljena kada sam videla da Sephora u ponudi ima Mud Purifying & Mattifying masku. Na Sephorinom sajtu ima odlične ocene, kao i na MakeupAlley sajtu za recenzije.

Sephora Mud Mask Purifying & Mattifying
Dolazi u veoma luksuznom čvrstom pakovanju, koje ima dodatni drugi poklopac kako bi masku sačuvao od isušivanja.

Maska zasnovana na beloj glini sa dodacima cinka i bakra obećava dubinsko čićšenje kože i začepljenih pora kao i otklanjanje viška sebuma i matiranje kože. Ono što mi se dodatno sviđa kod ove maske jesu delići narandžine kore koji rade blagi piling. Za najbolji efekat potrebno je prvo 1 minut masku masirati kako bi maska odradila piling, a zatim ostaviti na licu dok se ne osuši i na kraju isprati toplom vodom. Konzistentne je teksture i veoma se lako i ravnomerno nanosi, takođe bez većih poteškoća se spere sa lica.


Maska je na licu  veoma prijatna i bez osećaja zatezanja i bilo kakvog peckanja. Za razliku od većine drugih maski veoma brzo se suši izvlačeći višak sebuma i sve nečistoće iz pora. Posle ispiranja koža izgleda čisto, blistavo, pore su sužene i vidljivo očišćene. Koža je blago matirana, ali u odnosu na druge maske nema osećaja isušene kože koja zateže, već izgleda veoma sveže. Redovnim korišćenjem sam primetila da su mi pore znatno čistije i da se masnoća i nečistoće u njima dosta manje nakupljaju.


Preporučila bih ovu masku svima, kako onima sa normalnom do masnom kožom tako i onima sa suvom. Mislim da bi svima odgovarala jer ne isušuje dodatno, a na mojoj osetljivoj koži nije izazvala nikakve iritacije. Definitivno najbolja maska za čišćenje koju sam do sada probala!

Nisam sigurna koja je cena jer sam je davno na sniženju kupila, dodatno ću ubaciti ovu informaciju čim proverim, ali čini mi se da je oko 2000 dinara. Cena jeste malo viša, ali maska je zaista odlična i vredi svaki dinar. Koristim je dva puta nedeljno i tek sam na pola bočice, a imam je neka dva meseca.

Sastav: Kaolin, Water, Glycerin, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Powder, Capryloyl Glycine, Magnesium Aluminum Silicate, Glyceryl Undecylenate, CI 77499 (Iron Oxides), Phenoxyethanol, Hydrogenated Palm Kernel Glycerides, Fragrance, Sodium Hydroxide, Hydrogenated Palm Glycerides, Magnesium Aspartate, Zinc Gluconate, Copper Gluconate. Bez parabena*


Koja je vaša omiljena maska za čišćenje lica?

You Might Also Like

6 comments

  1. Odlicna recenzija! :) Bas zelim da probam ovu masku djeluje mi obecavajuce. :)

    ReplyDelete
  2. Uf bas mi ovakva maska treba,sad je na listi zelja. Divna recenzija. Vidim da gotivimo iste tipove proizvoda sto je super :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago! :) Nadam se da će se i tebi svideti. :)

      Delete
  3. Djeluje super, šteta što mi je nedostupna ali nađem ja uvijek zamjenu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako imaš neku dobru preporuku slobodno piši. :)

      Delete

smile :)

smile :)

Search

Instagram