Potrošeni proizvodi #3

15:45

Master rad završen, fakultet završen, godišnji odmor prošao tako da je krajnje vreme da se vratim blogu i pisanju.  Pošto je pauza bila zaista duga nakupilo se dosta praznih proizvoda, pa krećem od toga da bih mogla da se rešim smeća. :)

Potrošeni proizvodi

Potrošeni proizvodi za čišćenje lica

The Body Shop Tea Tree cool and creamy sredstvo za umivanje: o njemu sam već pisala u nekom od prvih postova na blogu, a ovo mi je druga potrošena tuba. Obožavam ga! Uglavnom ga koristim ujutru. Odlično čisti lice ostavljajući ga škriputavo čistim, ne isušuje, a ima lep osvežavajući mint miris koji lepo razbudi ujutru. Jedina mana mu je što nema da se kupi kod nas.

Apivita purifying gel: definitivno moje omiljeno sredstvo za umivanje. Znam da vam dugujem davno obećanu recenziju al biće uskoro, pa ću vam u njoj detaljno pisati zašto ga toliko volim. Druga bočica je već odavno u upotrebi.

Caudalie moisturizing tonik: kupila sam ga jer je bio na sniženu u DMu nekih 50% ako se dobro sećam, davno je bilo. Ok je čistio lice uklanjajući ostatke šminke, nije ostavljao lepljiv trag, ali sve u svemu ništa posebno. Ne bih ga opet kupila, pogotovo ne po punoj ceni koja je bila oko 2000 dinara.

La Roche-Posay micelarni rastvor: o njemu sam već pisala u prethodnom postu, pa detaljnu recenziju možete pogledati klikom na link: La Roche-Posay micelarni rastvor. I dalje mi je omiljeno sredstvo za skidanje šminke.

Freeman Mint & Lemon glinena maska: maska za čišćenje lica koja dobro obavlja posao ostavljajući kožu lica mekom, čistom, a pore sužene. Jedini problem koji sam imala sa njom jeste da mi se dodatno mastila T zona ukoliko bi masku držala duže od 10 minuta na licu. Neću je kupiti opet, jer sam našla masku koja mnogo bolje obavlja posao, od koje mi se ne masti dodatno T zona i dubinski očisti lice. Ukoliko nemate neki veći problem sa proširenim i začepljenim porama i ova Freeman maska će sasvim dobro obaviti posao. Cena je oko 600 dinara i može se naći u DM prodavnicama.

Potrošeni proizvodi za negu lica

Dr. Hauschka Revitalising dnevna krema: o ovoj kremi sam već pisala na blogu, detaljnu recenziju možete pročitati klikom na link: Dr. Haucshka Revitalising dnevna krema. Jedna od omiljenih krema i sigurno ću je opet kupiti u nekom momentu.

Weleda dnevno-noćni fluid od Irisa za mešovitu kožu: radi se o laganom fluidu za normalnu i mešovitu kožu koji  intenzivno hidrira i štiti kožu od isušivanja. Meni je jako prijao i definitivno je jedna od najboljih proizvida za lice koji sam probala. U letnjim danima mi je prijao više nego pomenuta Dr. Hauschka krema, jer je za nijansu laganija, brže se upija i manje je masna od Dr. Hauschkine. Definitivno ću kupiti opet. Cena je oko 1000 dinara na sajtu Srbotrade apoteke.

Balea Aqua serum: odličan serum za negu suve i dehidrirane kože lica. Lagan je, brzo se upija i ne ostavlja nikakav film na licu, a kožu super hidrira. Može se naći u DM prodavnicama, cena je oko 600 dinara. Meni je ovo četvrta potrošena bočica. Detaljnije o njemu sam pisala ovde: Drogerijski proizvodi za dehidriranu kožu.

Veoma zdrava krema za problematičnu kožu: krema koja bi trebalo da rešava probleme upaljene kože i akni, meni nije radila ništa posebno. Rok joj je istekao, a nisam je ni koristila, pa je bacam.


Balea gel za tuširanje: ostale gelove za tuširanje nisam sačuvala, alo ovaj toliko dobro miriše da sam morala da ga sačuvam za ovaj post. :) Ubedljivo omiljeni Balein gel za tuširanje! Jeftini su, ne isušuju kožu, a ovaj još i božanstveno miriše. Ako volite višnje svideće vam se sigurno. 

Dahlia uljani skidač laka za nokte: u poslednje vreme njega stalno koristim. Super obavlja posao, a ne isušuje ni nokte, ni zanoktice. Treća flašica je već otvorena.

Potrošeni proizvodi za negu kose
Catwalk by Tigi Oatmeal and Honey šampon i balzam: o njima sam već pisala, što u postu o favoritima, što u zasebnoj recenziji pa detaljnije možete pročitati klikom na link: Catwalk by Tigi Oatmeal and Honey šampon i balzam. Verovatno neću u skorije vreme kupiti opet samo zato što sam radoznala i želim da isprobam i druge  Tigijeve proizvode.

Aussie 3 minute miracle reconstructor: odlična maska za kosu, koja super omekša kosu i olakša raščešljavanje. Ali njen najveći adut ubedljivo je miris. Ako volite slatke bubblegum mirise svideće vam se sigurno. Mirise se zadržava jako dugo, kako u kosi tako i u kupatilu. Meni je ovo treća ili četvrta bočica i kupiću ga sigurno opet. Kod nas ga možete naći na web shopu kod Milice sa Bambys Beauty Lab bloga.

Keune Repear treatment: maska za kosu za jednokratnu upotrebu, međutim meni bude dovoljno za dve upotrebe. Sjajna stvar koja kosu čini neverovatno mekanom, sjajnom i svilenkastom, a da je pri tome ne otežava i ne masti dodatno. Imam već nekoliko kesica koje čekaju da se upotrebe. Ne koristim pri svakom pranju jer volim da menjam, al koristim recimo jednom nedeljno. Može se naći u DM prodavnicama, cena je oko 120 dinara.

Dove Oxygen Moisture Volumen Root Lift Spray: pojavljivao se na blogu u već nekoliko postova, tako da vam definitivno dugujem detaljnu recenziju.  Omiljeni sprej koji kosi daje volumen, a da je pri tome ne čini grubom ni slepljenom. Kod nas se ova kolekcija nedavno pojavila, konačno! Nove proizvide možete pronaći u Lilly drogerijama.

Nerilex: šampon protiv opadanja kose kojem se redovno vraćam čim kosa krene intezivnije da opada, uglavnom u jesen i proleće i kad mi je vreme za šišanje. Meni odlično radi posao, ali je potrebna neka intenzivnija maska za kosu posle njega, kako bi je omekšala i kako bi se lakše raščešljala.

Što se šminke tiče većinu proizvoda sa slike bacam jer su u pitanju stari proizvodi koje ne koristim a imam ih godinama. 


Maybelline lak za nokte je potrošen i novi je već kupljen, jedna od omiljenih crvenih nijansi. Ova linija Maybelline lakova mi je jedna od dražih, jer je kvalitet dobar a cena im je oko 250 dinara.
Deborah trio senki je star nekoliko godina, mislim da sam ga kupila za neku od matura što je bilo jako davno. :D Siva nijansa je potršena, a pakovanje je u raspadu, tako da ide u kantu. 
Essence sjaj za usne je greškom kupljen. Tražila sam mat verziju i u žurbi kupila sjaj. :) A Essence paleta senki za oči, kao i druga paletica, koja ne znam ni kako se zove, su iz perioda srednje škole kada sam nosila plave senke. Ne znam zašto to odavno nije uklonjeno iz kolekcije. 
Oriflame eyeliner je jedan od boljih koje sam probala. Pigmentovan, lako se nanosi i dosta dugo stoji na kapcima. Pred sam kraj je počeo da se preslikava na gornji kapak pa sam prestala da ga koristim. 
Oriflame pigment je u nekoj ljubičastoj nijansi koji je super, al je pri kraju i pakovanje je jako čudno pa je teško da se iskoristi do kraja. Retko sam je i koristila pa i to ide u kantu. 
Miss sporty siva  olovka za oči je potrošena, ranije sam volela da je stavljam na donju liniju trepavica i stvarno je super. Pigmentovana, postojana i jeftina (oko 200 dinara).

To bi bilo to. Ako ste stigli do kraja teksta svaka čast i hvala! :)

Da li ste probali neki od ovih proizvoda, kakva su vaša iskustva sa njima?

You Might Also Like

8 comments

  1. Čestitam :) Volela bih da probam Weledin fluid i Aussie masku već duuže vreme :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaa! :)
      Joj ja ih obožavam, stvarno vrede svaki dinar! :)

      Delete
  2. Ti si bas dosta trosila! Svaka vast :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trudim se da potrošim pre nego što kupim nešto novo. :D :D

      Delete
  3. Lepo se kod tebe trošilo :D Aussie i Apivitu koristim ovih dana, utisci za Aussie tek treba da se slegnu... Dove sprej me sada jako zanima, mogla bih da krenem od njega u isprobavanju Dove proizvoda za kosu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ranije sam uvek sa L'oreal eksperimentisala kad je kosa u pitanju, al sad sam se malo prebacila na Dove. Uzela sam i neku masku za kosu njihovu i neko novo ulje, pa ćemo videti kako će se pokazati. :)

      Delete
  4. Super post! Obozavam Aussie masku i tako mi je zao sto sam zakasnila da porucim, do sledece ture cu da isprobam Dove liniju za kosu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :) Dove je stvarno uradio super posao sa Advanced series proizvodima. :)

      Delete

smile :)

smile :)

Search

Instagram