Recenzija: Sephora Cream Lip Stain

14:49

Sephora Cream Lip Stain su veoma dugotrajni i pigmentovani tečni karmini. Sadrže ulje avokada. Dolaze u desetak nijansi sa mat i satenskom završnicom.

Sephora Cream Lip Stain
Sviđa mi se kremasta struktura koja je veoma lagana za nanošenje. Postojanost na usnama je odlična. Posebno mi se sviđa što se ne prenosi, ne ostavlja trag na čaši. Kada se nanese brzo se setuje i ne mrda nigde satima! Čak ni kad se ljubite! Što bi drugarica rekla, njega samo mastan  burek može da skine. :) Iako je mat, ne isušuje usne i neverovatno je lagan i prijatan. Jedini karmin zbog čije veoma lagane teksture skroz zaboravim da imam nešto na usnama! Aplikator je veoma precizan i super za rukovanje. Jedini savet je da ga očistite od viška proizvoda, pa postepeno dodajete ako ima potrebe. Jer ako se uzme previše odjednom teže se nanosi precizno i ravnomerno.

Prvi na spisku mi je bilo naravno 01 Always Red, toliko hvaljen među stranim blogerkama, ali nažalost bilo je rasprodat. Nadam se da će ga biti u ponudi kad otvore prodavnicu u Novom Sadu.

Izbor je pao na mat nijanse, jer ne volim karmine sa satenskom završnicom. 

03  Strawberry Kissed - predivna, veoma intenzivna boja, nijansa između crvene i roze.

04 Endless Purple - prelepa zagasita ljubičasta sa mauve podtonom. Nijansa podseća na Aurin 612 Matte Mess, ali ne mogu da se porede po kvalitetu. Sephorin se mnogo lakše nanosi, pigmentovaniji je, dosta duže izdrži na usnama i mnogo je prijatniji.

07 Dark Berry - najtamniji karmin u mojoj kolekciji. Da mi je neko rekao da će mi se toliko svideti karmin koji u sebi ima šljokice ne bih mu verovala. :) Ali su one toliko suptilne te karminu daju metalik završnicu. Radi se o veoma tamnoj bordo nijansi, savršenoj za jesen.

L-R: Dark Berry, Endless Purple, Strawberry Kissed

Nažalost nijanse Endless Purple i Dark Berry su izbacili iz ponude. :( Nijanse koje su mi sledeće na spisku su 01 Always Red, 10 Mandarin Muse, 13 Marvelous Mauve i 14 Blackberry Sorbet.

Cena im je oko 1200 dinara.

I na kraju ću samo reći da su mi za nijansu draži od MAC-ovih karmina. Shocking! :O :D

Da li ste vi probale Sephora Cream Lip Stain karmine, kako vam se čine? Koji su vaši omiljeni tečni karmini?

You Might Also Like

6 comments

  1. uh, ta 04 nijansa je divna!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mi je definitivno jedan od omiljenih karmina. :)

      Delete
  2. Svi su lijepi, a kad bih kupovala jedan definitivno bih se odlučila za Strawberry kissed :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlična nijansa, pogotovo za leto. :)

      Delete
  3. Predivni su! Kako sam čitala post u glavi su mi EP i DB, i onda pročitam da ih nema više. 😃

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šteta baš... Nikad ni neće biti jasno zašto povlače tako dobre i voljene proizvode. :(

      Delete

smile :)

smile :)

Search

Instagram