Recenzija: Catwalk by Tigi Oatmeal and Honey šampon i balzam

15:10

Catwalk Oatmeal and Honey šampon i balzam bogati proteinima i vitminom E obećavaju suvoj i oštećenoj, hemijski tretiranoj kosi dubinsku negu, vraćanje sjaja i mekoće.


U Tigi sa sam se zaljubila još u srednjoj školi kada sam ga otkrila kod mog novootokrivenog omiljenog frizera. Kupili su me na prvu loptu prelepim mirisom, a onda i činjenicom da mi je kosa posle uvek bila neverovatno sjajnija i vidno lepša.

Kolekcija Oatmeal and Honey je namenjena suvoj i oštećenoj kosi, što moja nije nikako. Šta više, zdrava je i brzo se masti. Ali sam toliko bila očarana mirisom da nisam mogla da odolim. Šampon ne koristim toliko često, jer mi se kosa od njega malo brže zamasti. Meni je on odličan, kosu dobro opere, ostavi je toliko mekanom da mi balzam posle nije potreban. Posle pranja njime imate osećaj sveže, čiste, dubinski nahranjene kose. Al eto mane, malo je brže zamasti, al nije on kriv nego ja koja kupujem proizvode koji nisu za moj tip kose. :D Ako imate iole suvlju kosu toplo vam preporučujem i šampon i balzam! 

O balzamu sam već pisala u prethodnom postu (KLIK). Obožavam ga jer super omekša kosu, nahrani je i predivno miriše. Neverovatno lako je raščešljam posle ovog balzama, što je kod mene inače nemoguća misija. Kosa posle njega bude mekana, svilenkasta i mirišljava.
Obično ih ne koristim zajedno da mi ne bi otežali kosu. Posle šampona ne koristim balzam već samo neko ulje za kosu, a balzam kombinujem sa bilo kojim drugim šamponom. Kod mene tako najbolje funkcionišu.


Koliko obnavlja suvu i oštećenu kosu ne mogu da kažem, jer nemam problema sa tim. Al verujem da bi svima prijao.

Ono što je takođe super je što je potrebno zaista malo proizvoda, jer su i šampon i balzam gusti i koncentrovani, tako da će vam trajati jako dugo. Jedna do dve pumpice šampona i isto toliko balzama će vam biti potrebno za jedno pranje.

Kod ovih velikih pakovanja je odlično što imaju pumpicu pa su jako praktiči za upotrebu. 

Mana ovih proizvoda je što visoko u sastavu imaju silikone. Silikoni u šamponima su bespotrebni i samo otežavaju kosu. Dok u balzamima mogu da oblože dlaku kose i time je zaštite. Njihova uloga je da zaglade i ukrote kosu dodajući težinu kosi. Kod balzama mi silikon u sastavu ne smeta, ali se trudim da takve šampone izbegavam. Zbog toga ovaj šampon i ne koristim pri svakom pranju.

Sastav:
Water, Sodium Laureth Sulfate, Dimethiconol, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Phenoxyethanol, Potassium Chloride, Glycol Distearate, Carbomer, Fragrance, TEA- Dodecylbenzenesulfonate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Amodimethicone, Sodium Chloride, Triethanolamine, TEA-Sulfate, Citric Acid, Disodium EDTA, PEG-45M, Mica, Sodium Benzoate, Trideceth-12, Cetrimonium Chloride, Magensium Nitrate, Cyclopentasiloxane, Silica, Tocopheryl Acetate, Methylchloroisothiazolinone, Magensium Chloride, Methylisothiazolinone, Hydrolyzed Wheat Protein, Avean Sativa (Oat) Kernel Extract, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Honey (Mel/Miel), Potassium Sorbate, Lactic Acid, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, PPG-9, Benzyl Cinnamal, Eugenol, Limonene Iron Oxides (Cl 77491), Titanium Dioxide (Cl 77891), Yellow 5 (Cl 19140), Yellow 6 (Cl 15985), BCC12-Base

Svoj duo sam kupila u Unitech prodavnici, tad je bila neka novogodišnja akcija, pa sam platila oko 3000 dinara.

You Might Also Like

0 comments

smile :)

smile :)

Search

Instagram