Aloe Ever-Shield dezodorans u stiku

14:49

Ako tražite dezodorans koji radi svoj posao, a ne sadrži gomilu štetnih i iritirajućih sastojaka Aloe Ever-Shield će vam se dopasti.

 
Aloe Ever-Shield dezodorans u stiku pruža dugotrajnu i efikasnu zaštitu protiv neprijatnih mirisa. Sadrži zaštitne materije biljke Aloje. Ne sadrži oštre aluminijumove soli, koje kod klasičnih proizvoda slične namene služe za sprečavanje znojenja, ne ostavlja fleke i tragove na odeći.

Većina dezodoransa i antiperspiranata mi izaziva iritacije u vidu svraba i crvenila. Probala sam i one u spreju i one u stiku i uvek isto. Neki od njih nisu uspevali ni da neutrališu neprijatne mirise. Ono što me je dodatno nerviralo jesu tragovi na odeći. Dešavalo se često da mi skroz unište odeću, jer tragovi ne mogu da se operu posle nekog vremena.

O sprečavanju znojenja nisam nikad ni razmišljala, jer znam da je nemoguće i krajnje nezdravo. Antiperspiranti pomoću aluminijumovih soli stvaraju čep na kraju znojnog kanala i tako fizički sprečavaju znojenje. Već odavno se raspravlja o uticaju različitih sastojaka koji se nalaze u dezodoransima i antiperspiransima na pojavu tumora i cisti na grudima. Posebna opasnost se javlja kada se antiperspiranti nanose posle brijanja.  Međutim, različite studije pokazuju različite rezultate. Ne postoje dovoljni dokazi koji bi povezali aluminijumske soli sa rakom dojke, ali ne postoje ni dovoljni dokazi da opovrgnu tu tvrdnju.  
Možete ga naći na sajtu www.aloe-vera.rs
Sastav: Propylene Glycol, Water, Sodium Stearate, Aloe Barbadensis Leaf Juice (Stabilized* Aloe Vera Gel), Parfume, Triclosan.
Koliko vi obraćate pažnju na sastav dezodoransa koji koristite? Koji vam je omiljeni?

Izbor je na nama, a ja sam se odlučila za sigurnu varijantu i da ih izbegavam.
Nažalost većina ženskih dezodoransa i antiperspiranata sadrži aluminijumove soli. 

Aloe Ever-Shield osim što ne sadrži aluminijumske soli, ne sadrži alkohol koji ume da iritira, posebno posle depilacije, ne sadrži ni talk koji ostavlja tragove na odeći. Bitno mi je da maksimalno neutrališe neprijatne mirise i on to radi odlično.


Jedina mana jeste miris, koji kada ga pomirišete nije lep, ali sreća po nanošenju se ne oseti.

Cena jeste nešto viša, oko 900 dinara, i teže ga je nabaviti, jer ga nema u klasičnim drogerijskim prodavnicama i apotekama. Međutim, meni jedno pakovanje traje više od pola godine, tako da se svakako isplati nabaviti i uložiti.

Možete ga naći na sajtu www.aloe-vera.rs


Sastav: Propylene Glycol, Water, Sodium Stearate, Aloe Barbadensis Leaf Juice (Stabilized* Aloe Vera Gel), Parfume, Triclosan

Koliko vi obraćate pažnju na sastav dezodoransa? Koji vam je omiljeni? 

You Might Also Like

2 comments

  1. Tako mi je drago da se u blogosferi pojavio ovakav tekst! :)
    S obzirom da sam sklona znojenju i jedno stickovi i dezodoransi mi pomažu, na neki sam ih način primorana koristiti, iako sam svjesna što sadrže i pokušavam korištenje svesti na minimum. Zainteresirala si me za proizvod i nadam se da ga ima u Hrv. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo možeš ovde pogledati http://www.flp.hr/index.php?route=product/product&path=18_61&product_id=128

      Nadam se da će ti odgovarati i da ćeš biti zadovoljna kao ja. :)

      Delete

smile :)

smile :)

Search

Instagram